Saturday, June 13, 2009

Dah lamo tak tengok cerekerama TV3

Malam ni buat julung2 kali eh gua tengok cerekarama...mang aii memang dah lamo tak tengok cerekarama kat TV3..maun berbulan-bulan rasa eh...kenapa? korang mesti tahu..sebab eh bola kat astro

Memang musim cuti EPL membuatkan malam sabtu dan ahad gua sepi sikit...boring x tentu pasal.. hebat jugak penangan EPL ni...dulu oghang heboh ngan raja lawak ngan akademi fantasia pun, gua sikit tak hapik...entah kenapo...mungkin x menarik... atau mungkin x sodap bagi gua..

Selain Liverpool gua minat Real Madrid..mang aii diorang dah boli Kaka n Ronaldo... memang azab la coach diorang nak jago...mintak la monang semo cups kecuali Champions League..sobab tu Liverpool yang monang...

Bagus jugak si Fergusen tu jual Ronaldo 80 juta pound...banyak players bagus lain yang boleh boli.. bijak jugak dio tuh...hmmm bak kato Tan Sri P Ramlee...jual manusia lagi untung... hai dunia2..

Liverpool? Hmmm untung taun lopeh kono bayar hutang oghang plak... tula sapo suruh jual kek oghang luar...kesian tengok Banitez tak leh belanjo bosar...tengok oghang lain boli la nampak eh... tapi xpa, the Kops terkenal beli player yang xda nama dan kemudian cemerlang di kemudian hari...

Kalaulah Torres ganding ngan Villa atau Edin Czenko kan mantap...mesti van der sar kutip bola dalam gawang sendiri banyak kali...hehehheheh

Sebut pasal EPL, apo nak jadi MSL kito...liga nama super..tapi player import xda... x kemana perginya MSL..tengok N9..harapkan Zakuan yo..kalau member x perform abis... dio striker yang paling star dalam Malaysia selain Safee Sali (Selangor).. jadi diorang berduo ni xdo tandingan... cubo kalu ado player import..dah tentu 1st eleven pun susah... kalau ado awang import..tentu diorang nyer skill laie hebat...

Dah habis lum cerekarama tadi gak eh? lotih gua, banyak na iklan....

Kalu di Bahau sekarang ni..dah tentu gua sedang main lucky ball ni...dapek yo duit rokok n isi minyak keto...KL ni xdo kaki la...sume eh ado komitmen...

1 comment:

chuaw@i said...

hahahah ingatkan lu layan Jangan Lupa Lirik, gua pun hujung minggu suram beb, biaso duk lam stadium yor...