Sunday, March 15, 2009

Glory Glory Glory

Banyak betul petikan hari ni, tak abis-abis, jadi gua amik sikit:-

Abang Man Shah, JB - "Abang memang dah agak dah...Abang Liverpool"

Pian, Kedah - " Ni liverpool lawan team mana ni? Proton FC ka?

Kak Kiah, Kg Pandan - " Akak memang marah ngan abang ko, habis anak2 diajak sokong dia tengok bola, sampai akak nak tengok rancangan feberet akak kat tv3 pun tak boleh, takpala demi suami dan anak2 akak sanggup, jadi akak buat kueh jer kat dapur... mula2 tu dengar jugak diorang menjerit dan terlompat2 sampai nak runtuh rumah, tapi lepas tu senyap jer....akak tak tahu kenapa"

Wahid, KL - " Hari ni memang hari yang gembira "

Cumin, Balakong - " Ambo tak tau nak ghoyak lagu mano, ambo sokong kelate lagi baguih, main bola lagu tuh, nak ghoyak champion? Eh tok se!"

Din Beramboi, Kg Bukit Kelulut - "Pakcik ghaso Sekolah Bayai laie bagus, apo sekolah Bayai buleh ko main kek EPL? "

Helmy, Klang - " Kalau berani lawan final Champions League lah!

Mohd Daud, Putrajaya - " I reserve my comment"

Mr X, MU - " Torres is unexpected, Golliie donno to confront him or not, he looks like a desperate tiger, when we thought that we can get Gerrard's but Tevez gave the wrong direction, Aurelio ball was superb, too fast to catch, at a glance of the eye, the last goal I think I watched somewhere, donno where.. I left the stadium early, got train to catch."

Rafael Benitez, Liverpool - " Tak dapek pialo pun takpo, den pueh hati monang lawan MU duo kali, memang tu target den sebonar eh tahun ni.. bebudak pun koba camtu dan cadang nak sedokah an la pialo tu, kang tak cukup lak limo, sedokah kan amal jariah!"

P/S: OKlah, wa nak tido...timo kasih dengan sms-sms yang diterimo sebaik gua on tipon bilo touchdown kat KLIA suboh tadi, jet lag laie nie ha.. nanti gua cito kisah seminggu gua di Amsterdam dan Berlin.. semantaro tuh jangan lupo tengok clips ni..Alhamdulillah

http://www.liverpoolfc.tv/estc2/premium/?channel_id=1

3 comments:

CuMaN said...

kito bg peluang larrr.. champs awal2 x best lak kan.. x do thrill lak nk folo EPL..

kinky wrathbaby said...

udah2 la pasal bola tu bahau...

ujang said...

ni cito apo ni??? psl Men-yU klh 4-1 tu ko??? dahtu kalah lak 2-0 ngan Vila 2-0 tu ko??? wlpn den tk sokong mano2 team BPL, tp kekalhan Men-yU tu mmg patut digolak secagho begotong royong...wakakakakakakkak...

-nizam_y2j-